Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

El pla de màrqueting integrat o 360º per a empreses esportives 4.0

11 Juliol, 2019 @ 11:00 14:00

Agenda

  1. Presentació del ponent.
  2. Introducció i context:
    a. Evolució i tendències del mercat.
    b. Transformació digital i innovació a la industria de l’esport.
  3. Pla de Màrqueting 4.0, eines i tècniques per:
    a. La captació de nous usuaris o socis mitjançant el Inbound Marketing i el Growth Hacking.
    b. La diversificació i optimització d’ingressos mitjançant Revenue Management.
    c. La creació de campanyes de comunicació d’alt impacte i onmicanal.
    d. La monitorització de les mencions, valoracions i opinions a les xarxes socials: Anàlisi del consumidor i competidors
    e. El disseny i posada en marxa de nous serveis o productes mitjançant metodologies àgils.
    f. La maximització de l’experiència física al club mitjançant el merchandising management.
  4. Torn obert de preguntes.
  5. Tancament

Jaume Massons

Consultor especialista en estratègia, management i màrqueting digital – esportiu amb més de 15 anys d’experiència.
Ha liderat projectes a Catalunya per al The Royal Fitness, TorreMirona Sport & Spa i Sportalius, a Timor Oriental per a Olympic Solidarity (Comitè Olímpic Internacional), a la República de Panamà per al Ministeri d’Esports i a l’Aràbia Saudita per a Likwid Sports (consultora referent en esport de base).
També ha fundat 3 empreses StartUp especialitzades en màrqueting relacional, en consultoria esportiva en països en desenvolupament i en creació d’aplicacions mòbils per a empreses.
Actualment és Chief Marketing Officer a Catconsum.cat i Senior Sales Manager a Plyzer Technologies, mentor al programa INDESUP! per a StartUps per INDESCAT i a més col·labora com a professor associat a universitats com La Salle BES, Istituto Europeo di Design – IED, EAE – Ostelea i Global Business School – GBSB.

Gratuït

Sala d’actes de la Biblioteca de Roca Umbert

Prat de la Riba, 77
Granollers, Barcelona 08401 Espanya
+ Mapa de Google