
El pla de màrqueting integrat o 360º per a empreses esportives 4.0
11 juliol @ 11:00 – 14:00
Agenda
- Presentació del ponent.
- Introducció i context:
a. Evolució i tendències del mercat.
b. Transformació digital i innovació a la industria de l’esport. - Pla de Màrqueting 4.0, eines i tècniques per:
a. La captació de nous usuaris o socis mitjançant el Inbound Marketing i el Growth Hacking.
b. La diversificació i optimització d’ingressos mitjançant Revenue Management.
c. La creació de campanyes de comunicació d’alt impacte i onmicanal.
d. La monitorització de les mencions, valoracions i opinions a les xarxes socials: Anàlisi del consumidor i competidors
e. El disseny i posada en marxa de nous serveis o productes mitjançant metodologies àgils.
f. La maximització de l’experiència física al club mitjançant el merchandising management. - Torn obert de preguntes.
- Tancament

Jaume Massons
Consultor especialista en estratègia, management i màrqueting digital – esportiu amb més de 15 anys d’experiència.
Ha liderat projectes a Catalunya per al The Royal Fitness, TorreMirona Sport & Spa i Sportalius, a Timor Oriental per a Olympic Solidarity (Comitè Olímpic Internacional), a la República de Panamà per al Ministeri d’Esports i a l’Aràbia Saudita per a Likwid Sports (consultora referent en esport de base).
També ha fundat 3 empreses StartUp especialitzades en màrqueting relacional, en consultoria esportiva en països en desenvolupament i en creació d’aplicacions mòbils per a empreses.
Actualment és Chief Marketing Officer a Catconsum.cat i Senior Sales Manager a Plyzer Technologies, mentor al programa INDESUP! per a StartUps per INDESCAT i a més col·labora com a professor associat a universitats com La Salle BES, Istituto Europeo di Design – IED, EAE – Ostelea i Global Business School – GBSB.